יום חמישי, 31 באוקטובר 2013
יום חמישי, 24 באוקטובר 2013
לפנק לפנק לפנק...
"היי האשה המסתורית..." הזמנה שנפתחת באופן שכזה לא יכולה להיתקל בסירוב.
ביום סתווי וחם מצאתי עצמי משוטטת ברחובות ת"א, תרה אחר פינתה הקסומה של שרון...
ביום סתווי וחם מצאתי עצמי משוטטת ברחובות ת"א, תרה אחר פינתה הקסומה של שרון...
יום שישי, 18 באוקטובר 2013
Malu Wilz - חורף 2013-4
שלום יקרות, בניגוד להרגלי בקודש, הרשתי לקליפת האנונימיות לבקוע ונחשפתי באירוע בלוגריות של Malu Wilz. אני כבר שומעת את שאגות הצהלה מהדהדות ברקע, ברשותכן אקטע את התלהבותכן ואבהיר כי בלוג זה ימשיך להיות מנוהל ע"י האווטארית הנחמדה שלי עד להודעה חדשה.
אז מה היה לנו?
כיבוד מפנק? היה.
אלכוהול ובלוגרית שמחה במיוחד? היו.
חברה טובה? הייתה.
דוגמנית יפה? אפשר שלא?!? (יאנה מהבלוג Lace and Chiffon)
אז מה נשאר לנו..? אה, נכון!! איפור!!!
אז מה היה לנו?
כיבוד מפנק? היה.
אלכוהול ובלוגרית שמחה במיוחד? היו.
חברה טובה? הייתה.
דוגמנית יפה? אפשר שלא?!? (יאנה מהבלוג Lace and Chiffon)
אז מה נשאר לנו..? אה, נכון!! איפור!!!
יום שבת, 12 באוקטובר 2013
יאסו כרתים!!
חברות יקרות, חלקכן בוודאי יודעות ולחלקכן חמקתי מבלי שתשימו לב, אבל זכיתי לבלות שישה ימים משגעים בכרתים עם הבחור והיורשת. אמנם מדובר פה ב-old news (חזרתי לפני 3 שבועות), אבל מעולם לא מאוחר לסקור את המוצרים שליוו אותי (וגם את אלה שתפסו טרמפ במזוודתי בדרך חזרה).
קצת נוף לפני שנתחיל...
קצת נוף לפני שנתחיל...
יום שישי, 4 באוקטובר 2013
גלוסיבוקס ספטמבר 2013
שלום יקרות! חודש ספטמבר היה עמוס; חגים כהרגלם, חו"ל כהרגלי וכפועל ישיר - סקירת גלוסיבוקס ספטמבר מוגשת לכן באיחור קל ואפנתי במיוחד. אז תהיו חברות ותישארו...
![]() |
| קופסת החגים |
יום ראשון, 29 בספטמבר 2013
מריירת על רירי
שלום קוראות יקרות שלי ושלום קורא יקר, אחד.
את הפוסט הבא אני מקדישה לך. בעלי. תרשום בפנייך, ביום חמישי הקרוב 3.10.13 בשמונה בערב יש לי תכניות. גם אותך לא קיפחתי, בתכנית שלך - לשמור על הילדה. אני אהיה בהשקה של קולקציית השת"פ בין מאק לריהאנה.
מי שמעוניינת להצטרף אלי להשקה, באחד מסניפי הרשת צריכה להירשם מבעוד מועד: 1-599-5000-19.
את הפוסט הבא אני מקדישה לך. בעלי. תרשום בפנייך, ביום חמישי הקרוב 3.10.13 בשמונה בערב יש לי תכניות. גם אותך לא קיפחתי, בתכנית שלך - לשמור על הילדה. אני אהיה בהשקה של קולקציית השת"פ בין מאק לריהאנה.
מי שמעוניינת להצטרף אלי להשקה, באחד מסניפי הרשת צריכה להירשם מבעוד מועד: 1-599-5000-19.
יום שישי, 27 בספטמבר 2013
Good luck - Seche - Silly but sensible
כשקיבלתי מהיח"צ את הקומוניקט החושף את קולקציית הלקים החדשה של Seche לסתיו חורף 2014, רפרפו עיניי על תמונות הלקים וגווניהם ובסתר לבי עברה המחשבה "רק שלא אקבל את הכתום לסקירה".
ברור לי שבסופו של דבר, זה עניין של טעם וריח - אני בד"כ נוטה להעדיף לקים סולידיים יותר בגזרת הידיים (ברגליים אני יותר נוטה להתפרע).. מה גם, שהלק הכתום ביחס לאחיו לסדרה נראה הכי פחות מושך בעיניי.
עוד יותר ברורה לי העובדה שלעולם לא אצליח להתחמק מחוקי מרפי - הלק הכתום התדפק על דלת ביתי.
יום שבת, 21 בספטמבר 2013
Makeup challenge - smokey green
שבת שלום קוראות יקרות!
אחד הדברים היפים בבלוגספירה הוא שניתן לקרוא סקירות שונות של מוצר מסויים. אותו המוצר המשתקף מבעד עיניהן של הבלוגריות השונות בשילוב סגנון הכתיבה האינדיווידואלי לכל אחת, נראה לנו, כקוראות, שונה בכל אחד מהפוסטים החולפים מול עינינו.
לא רק מוצרים יכולים להשתקף באופן שונה, גם מראות איפור מקבלים אינטרפרטציה שונה ומעניינת כאשר היד האוחזת במכחול משתנה. לפיכך, שמחות וטובות לב, אנוכי ונטלי לוין המדהימה, גאות לשתף פעולה יחדיו במשימ(ו)ת האיפור. שנייה לפני שאנחנו נקראות לאתגר, משנסות מותניים ומשחיזות מברשות, מה המטרה בעצם? ובכן, יש כמה...
אחד הדברים היפים בבלוגספירה הוא שניתן לקרוא סקירות שונות של מוצר מסויים. אותו המוצר המשתקף מבעד עיניהן של הבלוגריות השונות בשילוב סגנון הכתיבה האינדיווידואלי לכל אחת, נראה לנו, כקוראות, שונה בכל אחד מהפוסטים החולפים מול עינינו.
לא רק מוצרים יכולים להשתקף באופן שונה, גם מראות איפור מקבלים אינטרפרטציה שונה ומעניינת כאשר היד האוחזת במכחול משתנה. לפיכך, שמחות וטובות לב, אנוכי ונטלי לוין המדהימה, גאות לשתף פעולה יחדיו במשימ(ו)ת האיפור. שנייה לפני שאנחנו נקראות לאתגר, משנסות מותניים ומשחיזות מברשות, מה המטרה בעצם? ובכן, יש כמה...
- היחשפות לאינטרפרטציות שונות למשימת איפור זהה.
- בדיקה כיצד צורת העיניים וצבען משפיעים ומושפעים מאותם גווני איפור.
- מאפרת מקצועית מול יד חובבנית - מצא את ההבדלים..
יום חמישי, 19 בספטמבר 2013
אסתי לאודר - האור שבעור
אני לא יודעת מי הושק קודם - אנוכי או ה-ANR של אסתי לאודר, שנינו הגחנו לאוויר העולם ב-1982. אם הסרום הצליח לשרוד כ"כ הרבה זמן, כנראה שהחבר'ה באסתי לאודר עשו משהו בסדר... אם טרם התוודעתן אליו, הרשו לי לערוך הכרות ביניכם.
שמחתי להיכלל בקבוצת הנסייניות שקיבלו את הסרום בפורמולציה המחודשת להתנסות. אמנם אני לא עד כדי כך קשישה (למרות שכל יום שעובר לא גורם לי להיראות צעירה יותר..) אבל למען האמת, העור שלי לא משהו בכלל. מעט צלקות אקנה מקשטות את עורי בחגיגיות, קמט הבעה שהרווחתי בכבוד (גיל התבגרות רגזני במיוחד) ופה ושם נקבוביות המתחרות בבולעני ים המלח. אז שלב אחד לפני הפילינג הכימי, הבוטוקס ומתיחות הפנים - אתן צ'אנס לסרום. מה יש לי להפסיד??
שמחתי להיכלל בקבוצת הנסייניות שקיבלו את הסרום בפורמולציה המחודשת להתנסות. אמנם אני לא עד כדי כך קשישה (למרות שכל יום שעובר לא גורם לי להיראות צעירה יותר..) אבל למען האמת, העור שלי לא משהו בכלל. מעט צלקות אקנה מקשטות את עורי בחגיגיות, קמט הבעה שהרווחתי בכבוד (גיל התבגרות רגזני במיוחד) ופה ושם נקבוביות המתחרות בבולעני ים המלח. אז שלב אחד לפני הפילינג הכימי, הבוטוקס ומתיחות הפנים - אתן צ'אנס לסרום. מה יש לי להפסיד??
יום חמישי, 12 בספטמבר 2013
גלוסיבוקס אוגוסט 2013
שלום בננות! את חודש אוגוסט כבר השארנו מאחורינו - אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.. אתמול קיבלתי את קופסת גלוסיבוקס אוגוסט 2013 באיחור אופנתי. אז נכון שכבר התוודעתן למוצרים וקראתן לא מעט סקירות, אבל את חוות דעתי טרם שמעתן. אז תהיו מנומסות ואל תברחו..
![]() |
| קוקו, מי שם? |
יום חמישי, 5 בספטמבר 2013
חווית איפור אישית מבית יוסי ביטון
קוראות יקרות, אתחיל ואפתח באיחולים לשנה החדשה:
שתהיה לכולן שנה טובה ומתוקה
שנת הצלחות והגשמות
והרבה בריאות!
התמונה מכאן
לכבוד השנה החדשה החלטתי לפנק את עצמי ולהתחדש. לא רק במוצרים חדשים, אלא גם בידע. נכון, אז מעולם לא למדתי איפור בצורה מקצועית (בוגרת יוטיוב לא נחשב?) אבל במרוצת הזמן הספקתי לספוג מכל הבא ליד (ולעין) וללמוד טכניקות חדשות מכל מאפרת ומאפר שנקרו על דרכי, חובבנים ומקצוענים כאחד. לפיכך, שמחתי מאוד להתארח במשכנו התל אביבי של יוסי ביטון ולקחת חלק בסדנת איפור אישית עם המאפרת המקסימה אור.
הירשם ל-
רשומות (Atom)
.jpg)

